Mail från U.K!

Goderdagens!
Sitter hemma med Tesso, Helena kommer hit snart och ska sova över. Förtärde lite alkohol igår med Tesso, hon fyllde ju faktiskt år så då är det OK att dricka lite trots att det var torsdag.

Jag har just fått ett mail ifrån familjen i U.K, som jag pratade på skype med för någon dag sedan. Dom var väldigt intresserade av att ha mig som deras nästa au-pair. Det känns kanon. Vi ska prata på skype till veckan igen. Är så glad. Det liksom flyter på nu, livet leker, som man brukar säga.

Bjuder på en bild på en liten Hanna, även kallad både Lilla My och Lotta på bråkmakargatan. Undrar varför..

With love,




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0