Dela med dig av känslan, jag kan nog förstå

Idag skriver en totalförstörd, ihopsäckad, sliten människa som befinner sig i sin säng än. Huvudvärk, halsont och feber inatt är my last update så att säga. Jag är evigt glad att det är en underbar nostalgisk film på tv just nu, nämligen Ensam Hemma. Det räddar faktiskt min dag idag. Jag har sovit riktigt kasst, och mått därefter. Det blev inte många timmar, och endå går det inte att sova trots att man ligger däckad i sängen så jag har fixat en ny mysig lista på spotify som jag har döpt efter den underbaraste årstiden på året, nämligen hösten. Två mackor rostades för en timme sedan och breddes sedan på med baconost, och ett glad apelsinjuice till det. Ja, ungefär så långt har jag kommit idag. Det är okej när man är sjuk.
 
Imorgon ska jag skicka iväg papper till CSN, och förhoppningsvis kommer det ett antagningspapper hem i brevlådan i veckan till skolan och gärna ett schema kan också få befinna sig tillsammans med det. Också var det ju böcker som ska köpas. Kanske borde jag ta och handla också? Bädda nytt, plocka upp lite och vara kreativ. Det ska målas, klippas, klistras och skapas i veckan om jag blir frisk vilket jag planerar att bli. Sedan ska jag även åka till Gnarp och hälsa på mitt finaste hjärta, nämligen min ponny Ramona. Det ska bli underbart och jag ser verkligen fram emot det. Hon bär den vackraste av själar och det varmaste hjärtat jag någonsin lärt känna, och hållt kär. 
 
Jag tänkte skriva massor här. Men det tog stopp tidigare än jag trott. Fan vad trött jag är. Grannen borde kunna känna min huvudvärk genom väggen. Det kommer mer updates senare, är nämligen full av inspiration och planer. 
 
Må gott
/Hanna
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0