Dags för en uppdatering

Hallå igen!
Jag lever fortfarande, har bara blivit väldigt dålig på att uppdatera. Eller snarare, jag har ingen tid! Har inte haft den senaste tiden. Nu sitter jag iallafall i skolan, har Religionskunskap. Det är väl okej, men jag är så jäkla hungrig för jag hann inte äta frukost imorse så det kurrar bra i magen - och klockan är bara 9! Har inte lunch förrns om 2 timmar ungefär. Efter skolan ska jag städa i lägenheten efter mitt gulliga utbrott jag fick igår. Just ja, det har jag ju inte skrivit om!

Personalfesten kan jag börja med att berätta lite om. Var i lördags på Våningen i stan. Hela birstacity personal var där. Exakt hur många det var vet jag inte, men väldigt många. Det var god mat och bra underhållning. Alla fick lotter när vi kom in på festen, som de sedan drog. Den som hade en lott vann en drink åt hela företaget. Som vi på donken, vi var 21 st. Om en av oss vann så skulle alla 21 få en drink var. Och vet ni? July vid vårat bort vann! Jippie säger jag bara. Den sista lotten de drog vann hon på. Månades medarbetare, haha ;) Jag kom hem vid 12 någon gång, la mig och sov för att upp vid 10 dagen efter och åka och jobba vid 12. På söndagsmorgon började det roliga...

Väckarklockan ringde vid 10, gjorde den där klassiska "men jag kan ligga och dra mig i 10 minuter, jag kommer ju endå inte somna för jag är ju pigg..". Säkert, somnade om och vaknade av att telefonen ringde 11.05. Enda bussen till birsta skulle gå 11.18, och det tar 8-9 minuter att gå ner till bussen. Men då kom jag på att jag kunde gå till birsta, för det var endå så fint väder ute och det skulle vara skönt. Speciellt nu när jag börjat promenera en hel del. Iallafall, upp som ett skott och började leta kläder. När jag sedan ska gå ut i hallen upptäcker jag att jag är inlåst i mitt eget rum. Det fanns inget handtag på insidan av dörren, och den var helt stängd! Lite panik, började söka i hela rummet efter något att få upp dörren med, utan resultat. Dock efter 10-15 minuters sökande hittade jag en matkniv underligt nog, så jag kom ut ur rummet. Men då hade en kvart gått åt skogen i onödan = mindre tid att göra mig iordning och hinna gå till jobbet. Jag bytte om i bilen som jag fick skjuts med, smidigt och bra. Kom bara 1 minut för sent och det är jag väldigt stolt över, haha!

Nu måste jag göra lite arbete, uppdaterar senare idag, och då kommer det Spanienbilder! :)

/HANNA


Kommentarer
Alexandra

sv: åh tack:D

2009-04-27 @ 09:23:33
URL: http://vadfckanskajagheta.webblogg.se/
Anonym

Hej Hanna!





Richard från Sweden Beauty här!





Vill kolla om du fortfarande är intresserad av att bli fotograferad och om du vill bli inbokad på lördag!





Skicka ett sms eller ring mig på 0760-947695!





Mvh Richard, Sweden Beauty

2009-04-28 @ 18:44:15
URL: http://swedenbeauty.se
ELISE

svar: åh vad roligt :)

2009-04-28 @ 20:19:42
URL: http://enblondelise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0