Feber och något annat konstigt?

Jag har feber, och det suger för jag har verkligen inte tid att vara sjuk. Skulle egentligen jobba idag men var tvungen att be någon annan göra det. Bokade därimot ett pass på lördag så det jämnar ut sig lite. Hatar att måsta säga nej eller, som det känns för mig, skylla bort det på något trots att jag faktiskt är sjuk. Hoppas iallafall att det löser sig där och att någon kan jobba åt mig. Det är något annat "fel" på mig också känns det som, drack ett glas o'boy och blev illamående direkt och kändes som jag skulle spy. Likadant var det igårkväll också. Trevligt och mysigt menar jag.

Ne nu ska jag slå igång en film och njuta av min "lediga" dag. Usch..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0