Home sweet home!

Ja nu är jag hemma, och det var grymt skönt att kliva innanför dörren tyckte jag. Enda tills jag insåg att jag hade hela världen utspridd på tusen ställen som det kändes som. Vi stannade nämligen först hemma hos Jon och Linda så de fick hoppa ur, sen skjutsade Elin hem mig. När jag kom hem insåg jag att jag glömt jackan, väska, pass och kamera hos Jon och Linda. Kul det kändes. Ännu roligare blev det när jag insåg att jag glömt pinkoden till telefonen som jag lämnat hemma (avstängd) medans jag var borta. Så när jag bestämde mig för att ta moppen upp till dem för att hämta grejerna så hittar jag inte nyckeln, och inte mopeden heller för den delen. Pappa har gömt den någonstans på gården medans jag var borta så jag måste väl ut leta antar jag. Så nu måste jag väl tigga skjuts till Hudik så jag kan få min pinkod eftersom jag väntar en hel del viktiga samtal och har missat för många också antar jag. Rolit det känns, som en liten tattarunge. Ne usch, en egen lägenhet ska jag skaffa inom kort. Vägrar bo på 70 ställen och ha grejer utspridda överallt, USCH!

Blev ett rätt negativt inlägg, förlåt för det. Det kommer ett finare så fort jag tiggt skjuts till min kamera så jag kan ladda upp lite bilder så ni får se på vår underbara vecka i Spanien! :)


Kommentarer
Alexandra

vilken fin blogg du har:)



kram

2009-04-27 @ 01:12:50
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0