Min första

Skada på Donken! Den lyckades jag med igår när jag fick lite närkontakt med pommes frites korgarna precis när jag lyft upp en ur fritösoljan. Fick ett fint märke på vänstra armen. Det var riktigt skönt och det sved ingenting alls om någon undrar. Jo, det gjorde det. Men någon gång ska vara den första, och nu är jag ju Donkenmärkt också, haha!



Åh nu har jag problem!
Som jag nämnt i tidigare inlägg ska jag åka till Stockholm imorgon med Y-buss. Och till det måste jag köpa en vit skjorta och ett par svarta "kontorsbrallor". Jag har ju glömt mitt bankomatkort hos Veronika som jag också nämnt tidigare, och idag fick jag veta att Veronikas mamma råkat tvätta det i tvättmaskinen! Så jag vänder mig till Erica som lovat att jag skulle få låna en skjorta av henne, och nu för en stund sedan så upptäcker hon att hon inte har den i Sundsvall utan hos hennes mamma i Bergsjö någonstans. Så jag frågar Bea om hon kan fråga hennes syster som jobbar som servitris, och hon hade bara svarta. Så här sitter jag nu och är less men samtidigt vill jag bara garva för hur tokigt allt har blivit. Snacka om otur, inte bara för mig utan även för Veronikas mamma som råkade tvätta bankomatkortet och för Erica. Det är bara att hålla tummarna för att jag får tag i någon.
Känner lite att jag får sätta mig på navet och spela gitarr och tigga lite pengar, så desperat känner jag mig nu. Haha!


 


Kommentarer
FREJA LINDSKOG

SVAR: Precis, sånt spelar ju också in ;) Kuligt, ska hålla utkik då! :D

2009-04-08 @ 16:38:22
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
thesshanning ~ ur en hästnörds synvinkel

Svar: Men gud vad allt verkar gå emot för dig, haha lillgummsan då! ;p På lovet ska jag förhoppningsvis ta hem min lilla prinsessa, ska ju skaffa häst nu :) så jag hoppas att det blir till o skriva kontrakt på stallplatsen osv på fredag. Sen ska jag faktiskt till skolan en dag över förmiddag och kämpa med matte, då det ligger och skaver mot betyget G. sen blir det väll rida & umgås, ta det lungt. Själv då Hannie? :D

2009-04-08 @ 18:04:31
URL: http://thesshanning.blogg.se/
hanna

haha ja ibland kan det köra ihop sig, men ta och fixa bloggen när du vill du så du behöver inte stressa :)

2009-04-08 @ 19:31:37
URL: http://hannacarolinejonsson.blogg.se/
Ellinor

Snygg blogg, mysiga färger på den :) Hoppas din dag varit bra!



Kram

2009-04-09 @ 11:49:28
URL: http://ellinornystrom.blogg.se/
BJERNHAGEN

> inte kollat in oss, shadow of the room än?

nytt alternativt metalband med MIG som sångerska :)

we're 5 girls and 1 guy.



klicka in och lyssna! <3

2009-04-13 @ 19:03:16
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0