Spanien dag 1

Hallå sweeties!

Förlåt för kass uppdatering, men har helt enkelt inte haft tid förrns nu. Men nu är jag iallafall i Spanien och det är så underbart varmt, skönt, fint och ja, allt! Har legat och slöat på stranden halva dagen, gått runt överallt, gått på marknad, åkt karuseller osv. Vi bor nämligen ca 100m från havet, och innan havet är det en liten marknad med karuseller och stånd med massa saker. Rakt över gatan har vi ca 4 matställen, en liten affär, knivaffär. Hah! Ja det är kanon här allafall. Får se hur mycket jag kan uppdatera när jag är här.

Hoppas ni har det bra allesammans, kommer hem nästa måndag.

Puss ciao!


Kommentarer
Rosa,Cappie,TomTom och Edgar

Tjena gumman



Jag visste ju inte att du hade en ny blogg , men nu så kan jag läsa allt. Hoppas att ni har det riktigt bra i Spanien. Hälsa alla

massa kramar från Moster och hundarna

2009-04-16 @ 15:00:54
URL: http://frisegardborder.be
Per

Låter fint de där du :) Drick mycke bärs åt mig :D Puss

2009-04-16 @ 15:01:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0