Stress och fullt upp som aldrig förr!

Nu har jag för mycket att göra. Igårkväll hade jag kväll i stallet efter att jag gått i skolan och jobbat efter det. Somnade vid 11 halv 12 ungefär. Idag hade jag morgon i stallet, släppte ut alla hästarna, mockade och red på Ramona. Nu ska jag få lite mat i magen hos Hilda och Pompen, sedan ska jag hem och duscha, tvätta (om jag hinner), ge hästarna lunch och åka till Sundsvall vid 1 och börjar jobba vid 4 så tänkte försöka hinna sola lite solarium innan jag börjar. Hoppas även på att jag hinner köpa ett par byxor tills imorgon också. Efter jobbet blir det ner till Gnarp, tvätta och packa till Spanien. Imorgon ska jag åka till Stockholm halv 9 och kommer hem vid 5, då blir det stallet och göra iordning, rida och ta in hästarna på kvällen.
Fredag, långfredag. Ja ni, dit har jag inte planerat ännu. Men nu väntar maten, ha en trevlig fortsatt dag och ta hand om er!




Här har ni en "dagens låt" bara för att den är så lugn och skön =)


Kommentarer
FREJA LINDSKOG

SVAR: Ja, jag är ganska lång också så det ser mer proportionerligt ut på en större häst :P

2009-04-08 @ 10:55:32
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0