BÖRJAR BLI SJUK

Till att börja med:
Imorse gick jag iväg med Ramona till Sara och Gulan (hingsten) för 2a försöket och det gick utmärkt. Nu väntar 3e försöket på söndag, och kanske 1 gång till efter det. Så nu är det bara att hålla tummarna på att jag ska få bli mormor nästa år, hihi!

Alltså den här jävla halsen kan man få nå psykbryt på. Nu är jag påväg att bli sjuk igen, har ont i halsen och har legat och skakat under 3 täcken medans jag kikade på Tjorven och Mysak för att försöka få upp humöret lite med en gammal klassiker. Men icke, jag lyckades somna vilket var välbehövligt. Enda tills min telefon börjar ringa som aldrig förr. Tror halva kontaktlistan min har ringt och då tänker man "bara för att jag ska få sova någon timme", så blir man galen, trycker av och sover vidare. Men då rings det om och om och om igen. Kanske är det mitt humör som spökar för jag hatar verkligen att bli väckt av att det ringer, enda tills jag vaknat till ordentligt och kan ringa upp.

Jag hoppas att det inte blir lika med halsen som det blev sist. Har gått och haft ont från och till nu x antal dagar så jag vill bara operera bort halsmandlarna så iallafall dom slipper vara ivägen. Börjar domna bort lite på höger sida från halsen till örat så det läre väl bli någon mysig sjuka här inom kort. Fast jag blir glad på samma gång, eftersom det börjar bli kallt ute och det antagligen är orsaken, vilket betyder att hösten börjar närma sig = LOVE!

Hösten är så mysig, för det första så innebär det att det snart är vinter, för det andra innebär det träning och iår ska jag faktiskt "ta mig i kragen" och börja gå ut och gå. Den har jag ju aldrig kört med förr... Hoppas bara att det funkar nu. Förhoppningsvis får jag med mig någon då jag ska ut, annars har jag oftast väldigt kass motivation till att gå ut och gå. Likaså att gå på gym själv. En liten latmask är nog vad jag är när det väl kommer till kritan, om det inte är något jag tycker om att göra som cykling exempelvis. Man kanske ska börja simma? Någon som har något tips?


Bild från Thailand -08. Min kokosnötsdrink, mummmmmms


Kommentarer
Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling i samarbete med roliga prylar.

Det du kan vinna är ett presentkort värt 250:-



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-presentkort.html



Vad gärna med

2009-08-14 @ 18:05:27
Sara

Jag ska börja simma! :O :)

2009-08-14 @ 18:07:29
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
e

2009-08-15 @ 11:15:33
eoew

fin bild ;)

2009-08-15 @ 11:15:49
URL: http://eoew.blogg.se/
Elena

Hoppas det blir bättre med halsen snart!

2009-08-16 @ 20:56:50
URL: http://ellisono.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0