SOMMARKVÄLL

Såhär är läget.
Internet här nere i Gnarp har inte fungerat speciellt bra de senaste dagarna, därför har det ej svarats på kommentarer och/eller uppdaterats något vidare bra. Så tyvärr blir det ingen/inga bilder i detta inlägget, tro inte att det ska funka inte.. Något som däremot är bra är att solen skiner. Eller ja, nu är det ju kväll. Men när jag lade mig och sov vid 1 mitt på dagen idag så regnade det och var mulet. När jag sedan vaknade vid 7 någonting så lyste solen in genom fönstret. Kanske är sommarvärmen på g nu? Jag håller tummarna, nu när äntligen har semester..

Det har hänt mycket de senaste dagarna med både födelsedagar, cruisingar och andra speciella dagar. Igår exempelvis spenderade jag halva dagen med bussåkande, inte illa? Det var en trevlig kväll, uppdaterar mer om vad som hänt de senaste dagarna, senare eller imorgon. Jag är SÅ trött. Det har inte blivit mycket sömn senaste dygnen.

Nu ska jag duscha och sedan .. ja.. göra något av mitt liv, haha!



Kommentarer
Mindy

Hoppas att du får en skön måndag.kram

2009-08-03 @ 09:18:19
URL: http://blondis81.blogg.se/
Anonym

Tjoho. Har en nystart i min blogg och skulle vara super om du kika in!

2009-08-03 @ 17:24:35
URL: http://hsvn.blogg.se/
Petra

Skönt att ni har bra väder..

2009-08-05 @ 13:15:04
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0