Gissa vad?

Ja, gissa vad! Jag åker till London i juni och ska gå bartenderutbildning! Det är helt sjukt, och jag har nog inte fattat det riktigt än. Det känns så overkligt att jag ska åka dit alldeles själv, flyga själv och vara 100% självständig för första gången i mitt liv. Okej, hoppas ni inte misstolkar detta för självständig är jag endå, men att flyga till ett annat land och bo där i 1 månad till att börja med, det är där det ligger. Längtar tills jag ska boka flygbiljett. Något som är bra är att min syster också kommer att vara i London då, och befinna sig ungefär en kvart ifrån mig så det är lite häftigt och bra. Längtar som en, ja jag vet inte vad! Vill åka nuuuuu!

Lite negativt i detta inlägg kan jag dra lite snabbt, har varken orken eller lusten att sitta vid en dator, trots att jag vet mycket väl att när jag går ifrån den så kommer jag inte ha ett skit att göra förutom att pilla navelludd och stirra upp i taket ungefär. Skämt å sido, både min dator och telefon är trasig, jippie. Så sitter just nu vid mammas pärla och skriver dessa rader. Faktum är att detta blir sista meningen, för nu ska jag försvinna och få lite mer Twilight feber genom att läsa 3e boken, mums! Tänk om jag träffar självaste Edward i London, vem vet liksom? Coolt. Verkligen. Ballt. Häftigt. Okej, jag har ljugit för er nu. Detta blir sista meningen, inte den jag sa nyss ;)



Kommentarer
jeanette

2009-12-03 @ 15:10:58
URL: http://jeanettans.blogg.se/
jeanette

gud vad kul :D

2009-12-03 @ 15:11:04
URL: http://jeanettans.blogg.se/
ERICAPERZZON

Kul med utbildningen!:)



/E

2009-12-03 @ 20:43:36
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Natta

GRATTIS till körkortet och utbildningen!!!! :D gud så kul!



Jag mår bra, mycket att göra som du kanske förstår då jag svarar så sent. Har min C-uppsats nu så skriver för fullt. själv då?

2009-12-05 @ 13:44:06
URL: http://natha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0