Men det var då ett jävla tjat...

Om Eriks flickvän. Det skapas grupper på facebook, det skrivs i tidningarna, ja vad görs inte gällande detta. Jag ser inte vad som var fel med att hon stod på scenen. Hennes pojkvän vann IDOL? Tänk er själv, om er pojkvän skulle vinna hela idol, om han står och sjunger TILL dig, rakt in i dina ögon, på scenen, inför HELA Sverige?
"Hon försöker bara visa att han tillhör HENNE!", vad är det för skitsnack?
"Stal flickvännen showen?"
Egentligen skulle jag vilja kopiera in Katrin Zytomierska's blogginlägg här, för om jag skulle försöka skriva själv skulle det bra likna nåt jäkla wannabeinlägg. Läs här, och sluta tjata om det.

TACK Katrin!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0