PÅ BESÖK I KÄRA BÖLE

Hallå där!

Nu har jag just vaknat upp i mitt barndomshem, alltså där jag växte upp, nere i kära Böle. Eftersom jag inte börjar förrens 16.30 idag så passade jag på att åka ner hit igårkväll och träffade lite släkt och vänner. Det kändes faktiskt riktigt skönt och roligt att åka ner till Gnarp igår kände jag när jag hoppade av bussen. Det var varmt och mycket bättre väder än uppe i Sundsvall. Konstigt att vädret kan skilja så mycket på bara 4.5 mils avstånd. På vägen ner läste jag vidare i min Twilight bok. Åh vad den är bra, men ack så arg/ledsen/besviken jag har blivit under de ca 150 sidorna jag nu läst. Tänker inte gå in på mer detaljer eftersom det nog är flera som läser min blogg som ännu inte läst någon av böckerna. Men jag har tjuvkikat några hundra sidor framåt i boken, och det ser ut att bli bättre då. Haha, jag vet. Men jag är sån, jag kan inte styra över min nyfikenhet helt enkelt :)

I förrgår hade jag, Emilia och Angelina filmmaraton hemma hos mig. Det blev 3 filmer tror jag, för vi kom igång så pass sent. Innan hade vi bestämt oss för att kolla på alla 3 Ice Age filmerna, bara för att hålla humorn uppe och kunna se resterande filmerna vilka skulle bli Harry Potter filmerna. Vi såg Ice age 1, skippade 2an för vi höll på att somna under filmens gång, såg i början av 3an och hela Harry Potter - de vises sten. Jag såg även i början på Harry Potter - den flammande bägaren. Så filmmaraton blev inte direkt nån poppis som det verkar. Men jag tror att jag och Emilia ska fortsätta ha Harry Potter maraton ikväll, eller rättare sagt, vi måste ha det! För vi ska nämligen gå på premiären på den nya Harry Potter filmen som går imorgon. Hur kul som helst, har höga förväntningar på filmen måste jag säga. Kommer att göra en liten recension av den imorgon eller på torsdag.

Nu ska jag vara lite trevlig och social innan jag beger mig. För med tanke på hur mitt schema ser ut så blir det inte så många Gnarp tillfällen känns det som. Ska försöka pressa in några i schemat, får se hur jag lyckas :)



Kommentarer
mamma

halloj hanna...allt väl med dig får jag hoppas...vad kul att du varit hos jon å linda...åsså knut såklart...hoppas alla mår bra...kollade ditt schema...du tycks då jobba jämt...härligt vid lön...L...lycko dig som får gå på potter premiären...iof kan väl jag göra det oxå...men inte lika bra på norska...S...idag har jag fridag å legat å solat...så vädret är klart bättre här oxå...hurra för sol när det är sommar...vi höres...var rädd om dig...puss å kram...L

2009-07-14 @ 14:22:50
ericapeerzzon

Mycket jobb men det är ju härligt med pengar:)



Svar: Jag kommer nog köpa ett;P

/E

2009-07-14 @ 16:53:04
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
...ANILE...ELINA...

Kul med filmmaraton :) Tyvärr tycker inte jag harry potter filmerna är i närheten av lika bra som böckerna. Men det är väl oftast så.



Va gärna med i tävlingen på min blogg :)



Ha en bra dag!

2009-07-14 @ 16:59:53
URL: http://anile.se
andrea

sv. hahaha okeej XD

tack :)

Den har varit jääättebra :D din?:)

2009-07-14 @ 21:43:40
URL: http://andrealm.blogg.se/
Rosa,Cappie,TomTom & Dalton

Bra Hanna nu vet jag hur du jobbar så vi kan komma och hälsa på dej.

Ha det så bra

pyss från Moster

2009-07-15 @ 07:44:59
URL: http://www.frisegardborder.be
kale

haha japp japp :) hur är vädret hos dej då :)?+<3

2009-07-15 @ 13:02:37
URL: http://prettyshawty.blogg.se/
Millah

Låter trevligt! =)



Ha en bra dag tjejen! =)

/Millah



ps. du får gäärna gå in och rösta på mig här -> http://hanneler.blogg.se/2009/july/dom-som-gick-vidare-i-manadens-bloggtavling.html?_tmp=2f92764ecc96b8d233a6bca79bb7f745fb7c3aad, jag är nummer 1.

Skriv en kommentar hos mig när du röstat så ger jag en länkning.

Kraam!

2009-07-15 @ 13:30:25
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
jossan m

sv; jo då min dag har bara varit bra :)

2009-07-15 @ 21:56:02
URL: http://typjoss.blogg.se/
Anonym

söt blogg ! (:

kika gärna in i min

oxo och släng en kommentar så ja vet att du vart där.

2009-07-17 @ 16:06:06
URL: http://emmyandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0