2½ men!

Glor på 2½ men nu, haha det är såå bra!
Angelina kommer förhoppningsvis hit om ett tag med pizza, så ska vi svulla lite.Ska bli hur gott som helst för jag har bara ätit en kokt korv med bröd idag på Statoil. Jäkla mage, antagligen magkatarr. Det är inget jag rekommenderar kan jag säga.
Får även sova ut imorgon för jag börjar inte jobba förrns 15.00, hur skönt som helst! Får se vad det är för gäster imorgon, har ju lyckats hitta några knasiga människor som klagat riktigt ordentligt. Självklart kommer det en uppdatering om det imorgon när jag slutat jobbet, så får vi se om ni får något roligt att läsa :)

För övrigt så har jag tråkigt... Jättetråkigt...

HNA



Kommentarer
angelina.

får bli en annan gång. godaste pizzan ever för en delen <3

2009-03-03 @ 21:50:16
nattz

kokt korv med bröd är verkligen inte min grej.. :(

2009-03-04 @ 12:25:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0