Äntligen hemma

Hej allihopa!
Torsdagkväll, snart 22.00, snart fredag, snart helg, snart ledig, snart vila, snart sova, snart snart snart. Skönt och efterlängtat med helg!
Har just kommit hem från stallet, har ridit Ramona och det gick superbra, hon var så mjuk och fin så oj oj jag blir bara förvånad och stolt över henne. Fin form har hon nu också, min älskling.
Hade även käll ikväll, så pappa kom och hjälpte mig att ta in resterande 4 hästarna i stallet och fodra, byta täcken etc.

Blä vad less jag blev tidigare idag när jag kom till Gnarp. Jag sov hos min faster inatt och tog inte med mig min laddare till mobilen, tänkte inte så mycket på det utan jag mer förväntade mig att batteriet skulle hålla hela nästa dag. Det gjorde det, tills bussresan hem till Gnarp. Då dog den, och jag tänkte inte så mycket på det. När jag kom hem satte jag i laddaren och startade den, och då kom jag på det. När jag fick telefonen hade dom bytt PIN-kod på den, och jag kom inte ihåg vad den nya var! Pappret där koden stod låg i lägenheten i Sundsvall, och här var jag, i Gnarp, sur som ett bi eftersom jag ska vara här tills på Söndag när jag åker och jobbar. Men pappa fick tag i någon efter ett bra tag som sms:ade koden till hans telefon. Så nu har jag telefon, fungerande och bra!

Ser fram emot morgondagen, ska hoppa in i duschen nu och få bort lite hästlukt, sedan sova för jag ska nämligen fara till Hudik imorgon. Läste ni? Fara, JAG ska övningsköra till Hudik (4.5 mil från mig för er som inte vet) och köra inne i stan för första gången. Får se hur det slutar, haha! Ska åka och hälsa på morfar och Ior (min förra häst).
Senare kommer Beatrice in till stan också för vi ska nämligen shoppa lite, äta mat och gå på bio och bara ha mys för en kväll för det var ju så jättelängesen sist vi hittade på något utanför Nordanstigs gränser. Det ska bli roligt, och skönt att umgås med henne!

Hoppas ni haft en bra dag, vad har ni gjort förresten? :)


Min bebis löser massvis med hååår nu!


Kommentarer
beatrice

jaa, härligt ska det bli! :D <3

2009-03-27 @ 10:12:18
URL: http://beatricenordin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0