Blondinbella till Gnarp, bra eller dåligt?

Sveriges mest framgångs­rika bloggare "Blondin­bella" Isabella Löwengrip gästar Gnarp för att leda en paneldebatt på Ung Tjej 2009, en hel dag med aktiviteter för unga tjejer.

På sin blogg skriver hon om resan till Gnarp att dagen till viss kommer att handla om självmord.

"- Jag har hört att antalet självmord är rätt högt i Gnarp. Det är något som berör mig väldigt mycket, det är många unga tjejer som skriver till mig och som mår dåligt. Man måste tro på sig själv och bygga upp självkänslan. Jag ska tipsa om hur man gör det, säger Isabella Löwengrip."



Jag har hört att man fick välja mellan Elin "Grynet" Ek (33år) och Blondinbella (18år) , och folket valde Blondinbella till att prata om självkänsla och självmord. För mig handlar det om livserfarenhet när det gäller ett sånt här känsligt område som självmord. Vad tycker ni?


Kommentarer
Linda

Exakt Hanna.. det handlar om livserfarenhet..

Och vad vet blondinbella om självmord osv?

Men tydligen så tog dom blondinbella bara för att det kommer ut mer då, bara för att hon har blogg..

Men snälla.. hur vuxen beter hon sig då?

Men det är min åsikt...

2009-03-04 @ 12:32:19
URL: http://lindawik.blogg.se/
Tove :)

Haha när kommer hon då?

2009-03-04 @ 12:45:23
URL: http://tovefilin.blogg.se/
feliciaa

men snälla vem orkar med henne? on lär väl inte veta så mkt om självord och sånt..

2009-03-04 @ 12:53:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0