Boring

Hej hopp
Har lugnat ner mig lite sen jag försökte mig på att göra den där filmen, det fixade ju sig tillslut.
Har gjort en design åt Bea nu också som faktiskt gick bättre än förväntat. Kolla in hennes blogg, inte bara för designen utan för läsningens skull också! :)

Lyckades få i mig en tallrik med flingor nu också för ett tag sen. Jäkla mage, det får vara kvar där än så länge iallafall.
Läre kolla upp vad det är för fel om det forstätter, det går ju inte att leva på en tallrik flingor om dagen.

Måste säga att det känns väldigt bra att veta att man inte börjar förrns 15.00 imorgon, så man får sova ut.
Är nämligen inte så trött än så slår nog igång nån film snart. Vad gör ni?

HNA

http://beatricenordin.blogg.se 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0