Dag 1 - middag

Hej allihopa! 

Nu har jag precis kommit hem till Hilda och Pompen igen. Vi har vart i stallet halva dagen och tömkört och ridit. Har filmat och knäppt kort i massor så snart ligger det nya filmer uppe både här på bloggen och på youtube!

Vi var och handlade också påvägen hem, och självklart var det massvis med erbjudanden innan vi ens hann komma innanför dörren, exempelvis 2 marabou chokladkakor för 25 kr.
Men vi lyckades komma igenom hela affären utan något onyttigt i vagnarna. Tror aldrig att mina kassar har varit så nyttiga som de var idag, jag känner mig stolt över oss båda.

Det är dags för middag nu, kokt kyckling blir det, och en citron var, och massvis med vatten. Jag har aldrig ätit kokt kyckling förut så jag hoppas det smakar någorlunda bra iallafall!

Jag har fått Erica att komma hem till mig sedan och äta upp maten i mitt kylskåp. Jag var ju på affären igår som jag skrev igår, och köpte massa gotta, ni vet när jag bjöd Emma på hotellfrukost.
Så det finns massa godsaker i mitt kylskåp som hon måste äta upp så jag inte köpt dom i onödan och går ut och blir gamla.

Nu ska vi fortsätta laga mat, kommer bilder snart! :)

Ramona och jag.
Första gången jag red på henne på några månader. 
<3


HNA


Kommentarer
Elin

Liknar hästen jag red ett tag. :)

Hästar är härligt...

Jag vill med börja med en kur, du kan inte peppa mig till att också börja någon liknande som dig ?

Isånnafall kanske det är lättast genom msn eller något. Skulle vara skitschyst.

Ha det bra, puss ! (:

2009-03-08 @ 23:07:26
URL: http://elinmedin.blogg.se/
Amanda

Sv: Åhh, vad fin :) Älskar färgen!

2009-03-09 @ 21:50:20
URL: http://mjuppi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0