Dag 2 - Lunch

Nu har jag fått i mig lunchen. 2.5dl naturell yoghurt och 9 skivor skinka. Det var inte så farligt så det gick bra.
Nu är det bara middagen nere i Gnarp i eftermiddag, kocken serverar:
1 stor biff (250gr), sallad med olja och citron

Hittills har jag hållit allt till punkt och pricka, förutom att jag kollade alla måtten idag för jag hade inget måttband igår, men nu har jag köpt ett nytt i samma veva som jag köpte yoghurten, så nu är det bara att köra på!
Åh det är så spännande, och roligt hittills!



Kommentarer
Amanda

Sv: Okej :) Jobbigt att helt plötsligt bli utan djur när man är van vid att ha dom omkring sig hela tiden. Själv går jag på ett naturbruksgymnasium så där finns det också lite allt möjligt i djurväg. Men jag har efter lite testande bestämt mig för att hålla mig till hästarna x) Så rädd som jag var när vi fick prova att mjölka har jag nog aldrig varit förut :P

2009-03-09 @ 11:45:48
URL: http://mjuppi.blogg.se/
agnesa

sv: jo det skulle vara jävligt snällt med hjälp av design för vi har ingen aning om hur man gör haha

2009-03-09 @ 13:49:30
URL: http://envyus.blogg.se/
Amanda

Sv: Jag går sista året på Uddetorps naturbruksgymnasium i Skara :) Och har trav som fördjupning.

Ska du jobba med hästar efter studenten?? :)

2009-03-09 @ 15:35:12
URL: http://mjuppi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0