Dag 2 - middag/kvällskvist

Hallå hörrni!

Förlåt för en kass uppdatering, men det har varit lite struligt. Först åkte jag till Hilda och åt middagen (nedan på bilden), därefter övningskörde jag till Bosse och hälsade på honom en stund, sedan vidare till träningen.
Men vi var bara 3 stycken där så den blev inställd, så då åkte jag hem hit till pappa och här visar det sig att internet inte fungerar!
Nu sitter jag på ett mobilt bredband som går hur segt som helst, men det fungerar iallafall.


Middagen gick faktiskt bra att äta. Det blev älgkött (mört, gjort i vatten), sallad och citronvatten. Resterande av Hildas familj åt tjockpannkaka med fläsk i, grädde och sylt.
Vi blev inte frestade. Inte alls.

Jag är så grymt sugen på att äta något nu, vad som helst känns det som. Hemma hos Bosse och Karin hade de proppat upp med godis, kakor etc.
Det känns att behöva säga nej till det, inte bara för godhetens skull, utan för artigheten också att tacka nej när de frågar.
Nu dricker jag vatten för fulla muggar, och kissnödig blir man. Men det är ju värt det!
Ska bli intressant att ställa sig på vågen imorgonbitti och se vad som hänt under denna dagen.
Jag längtar tills imorgon, då får jag äta en skiva rostat bröd till kaffet vid frukost, mums!




Kommentarer
Amanda

Sv: Låter jobbigt :/ Vad är det för ponny då?? :)

2009-03-09 @ 21:41:13
URL: http://mjuppi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0