Dag 2 - tankar och funderingar

Hej mina kära läsare

Måste börja dagens sista inlägg med att berätta om min dröm jag drömde inatt.

Jag drömde nämligen att jag tjuvåt! Jag drömde att mamma hade gjort någon pasta, också smakade jag ur durkslaget utan att tänka på det.
Sedan var det en hel folksamling som skrek: DU FUSKADE, DU FUSKADE!
Haha ja, ibland fungerar inte min drömfångare som den ska tyvärr..



Ligger i sängen nu, så långt bort från kylskåpet som möjligt. Det känns skönt att det har gått en dag till, trots att vi bara är på dag 2 så känns det som man kommit en bit.
Som att morgondagen inte kommer vara så farlig. Jag var verkligen inte lika sugen på att äta något igår som jag var idag. Det har varit jobbigt idag. Men nu är dagen slut, och det känns riktigt bra att det snart är morgon.

Något mer som känns bra är att ni hittills had varit 100 besökare idag! Tack så mycket allihopa, det känns så skönt och är så roligt att se att ni är så många som läser.
Och tänka sig att det skriver någon då och då som funderar på att börja med kuren, efter att de läst på min blogg. Jag önskar dem stort lycka till, håll huvudet högt och ögonen ifrån kylskåpet så går det bra!



Något mer som är bra imorgon, förutom rostmackan till frukost, är att Erica flyttar in hos mig. Ska bli skönt att slippa bo själv. Eller ja, slippa är väl inte rätt ord.
Det är faktiskt skönt att bo själv, men det blir tråkigt i längden. Men nu kommer min mat inte bli gammal iallafall, och sällskap är alltid uppskattat. Det kommer bli kanonbra med henne i min lägenhet!

Nej nu är jag trött och ska upp vid 7 imorgon och åka till Hilda och äta frukost.

Blir en uppdatering vid ca 08.00.

Tills dess, sköt om er allihopa, sov gott och ha en bra dag imorgon!

Och jag hoppas verkligen att ni följer bloggen, det är så roligt att ha många läsare, ett stort tack ska ni ha allihopa!


PUSS OCH KRAM

HANNA



Kommentarer
egzona

ja, jättegärna! det är verkligen snällt utav dig att hjälpa mig, eftersom jag har tänkt börja! :)

2009-03-09 @ 22:29:47
URL: http://xoonushe.blogg.se/
agnesa

alltså jag mena med designen hahaha ingen matgrej :P haha okej addar dig puss!

2009-03-09 @ 23:39:36
URL: http://envyus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0