Dag 3 - morgon

Godmorgon allihopa!

Hur mår ni idag? Jag mår bra, sitter och äter frukost nu. En kopp svart kaffe, sockerbit, ett glas vatten och gott folk - EN SKIVA ROSTAT BRÖD. 
Ni ska bara veta hur god den är! Mums säger jag bara. Nu börjar den dock ta slut vilket inte är så bra. Kaffet får hellre ta slut före mackan.

Har ni tänkt på hur mycket jag kommer uppskatta iprincip vad som helst efter den här kuren? Här sitter jag och är överlycklig över att jag får äta EN skiva rostat bröd UTAN någonting på, medans ni kanske äter 2-3 stycken med smör, ost, marmelad, skinka och ett stort glas o'boy.
Det är ju som en dröm i mina öron. Bara 10 dagar kvar nu.

Nu är min brödbit inge stor alls, egentligen är det mindre än en "normal" tugga kvar men jag snuttar på den för jag vill inte att den ska ta slut, den är SÅ GOD!


Nej nu måste jag göra mig iordning för skola, vi hörs igen efter lunch.
Lunch och Middag idag är:

Lunch: 2 ägg, 8-10 skivor skinka sallad
Middag: Isbergssallad, 1 tomat, 1 frukt


Ha en bra dag allesammans! :)
Puss och Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0