Dag 3 - TV-tittande

Hallå där!

Haha jag har kollat på "Den rätte för Rosing", halva avsnittet ungefär. Trodde det skulle vara sämre än vad det är, eller ja, det är väl turken som är rolig som har så "mycket pengar".
"Den här brödbiten, det är som att prata med dig", haha.

Skippade andra halvan av programmet och hoppade in i en varm och skön dusch, efterlängtat idag kan jag lova.
Ska kolla på andra avenyn nu strax, första gången jag ser det på TV den här säsongen, har bara kollat på internet förut.
Förresten hörrni så är ju Erica här hos mig nu, ni vet hon som skulle få komma hit och äta upp min mat? Det är kul att hon är här så det inte är så ensamt.
Jag hoppas hon stannar läääänge.

Jenny ringde mig för en stund sedan förresten, hon som också gör kuren. Hon bor nere i Stockholm så det var roligt att höra ifrån henne.
Det går kanon för henne också, och på Lördag ska jag, Hilda och Jenny äta middag tillsammans, då är det nämligen Lammkotlett som står på schemat!
Jag kommer inte hinna ner till Gnarp något innan dess heller, så då får vi se om viktnedgången syns något, KUL!

Jag oroar mig lite inför på Lördag när jag ska jobba, det är nämligen ingen lunch då på hela dagen. Och till frukost är det bara en kopp te utan socker.
Det är ju stressigt på Donken, men jag tror och hoppas det kommer gå bra. Tänkte dricka te't där alldeles innan jag börjar istället!

Min vän Helena ska börja med kuren på Lördag förresten, roligt! Håller tummarna för henne. Då slipper jag äta lunch själv i skolan i 1 vecka iallafall.

Vi hörs lite senare igen, ciao :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0