Dag 4 - Extremt tidig lunch

Ja nu är det dags för min extremt tidiga lunch som det blir idag eftersom det är så krångligt att få med sig 1 liter juice och 2.5 dl naturell yoghurt på skolan. Jag hoppas det går bra under dagen.
Får dricka massor av vatten i skolan så ska det nog gå fint.
Middagen (1 hårdkokt ägg, en skalad morot och 1 liten bägare keso) äter jag innan jag börjar jobba vid 16.00.
Iallafall äter jag lunchen nu, och det går riktigt bra! Hörde att det går fint för Hilda också och att vågen visar neråt för var dag som går.
(Jag kan tipsa om att dricka juicen före ni dricker yoghurten)
Jenny har jag inte hört något av ännu men det blir nog mot kvällskvisten.
Nathalie och Elin har jag inte heller hört något av, men får nog svar om en stund. Hoppas det går bra för er tjejer!

Ska pallra mig mot skolan om 10 minuter ungefär, har packat Donkenkläderna och lunchen, ska bara ta med en vattenflaska så är jag redo!


2.5 dl naturell yoghurt
(4st glas) 1 liter juice


Kommentarer
jessica

vilken fräsch design :)

2009-03-11 @ 11:41:22
URL: http://jessicasofieandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0