Dag 4 - Ljus är mysigt

Är det bara jag som älskar doftljus?
Jag har alltid doftljus hemma, just nu har jag 4 sorter tror jag som jag växlar mellan hela tiden. De är köpta på IKEA såklart eftersom jag älskar IKEA och ljusen luktar så gott!
Jag tänkte köpa ett nytt paket idag men så kom jag på att det hinner stänga innan jag slutat jobba.
Hos mig är det alltid ljus tända, vare sig det är morgon eller kväll. Så min lägenhet luktar riktigt gott måste jag säga.
Just nu har jag en doft som luktar lite persika, lite sommarkänlsa.
Men vanilj är ju favoriten såklart!


Ljus (TINDRA) från IKEA
39,00kr
12st


Kommentarer
Emelie

åh, älskar också ljus & doftljus, det är ju tveklöst något av de mysigaste som finns:)

2009-03-21 @ 12:54:20
URL: http://emelieblogg.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0