Design

Har tre designer som ska fixas idag efter jag jobbat klart. Kommer självklart ut resultat och länkar i eftermiddag!

Undra vad det är för väder idag då? Jag har inte vågat kolla ut än ifall det skulle vara den där tjocka, tråkiga dimman som varit nu de senaste två dagarna. Fy vad trött och less man blir, en hel dag kan bli förstörd tack vare tråkigt väder.

Jag brukar ju inte göra designer när jag är med folk eftersom det är min lilla hemlis hur det går till, men nu när jag är här i Gnarp så är det ju fullt hus så Markus var i samma rum som mig.
När jag hållt på någon timme så vet jag inte riktigt hur många suckar och : BRUNETTBELLA! jag fick höra utav honom.
Riktigt så är det ju inte så han får kalla mig Brunettbella, det låter lite läskigt tycker jag.


Nej nu ska jag gå ner och fika med min kära faster och några av odjuren som är vakna.

Kommer kanske in ett litet inlägg snabbt innan jag åker, ni vet ju hur duktig jag är med tiden.

Om inte så får ni ha en bra dag, så hörs vi igen efter 15.00! :)


Lina (min kusin) och hennes kissemiss :)


 

HNA



Kommentarer
Esmeralda

Din blogg va ju mkt snyggare :) allt bra med dig då ?

2009-03-06 @ 11:20:22
URL: http://paldas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0