:)

Det är så roligt att göra designer åt folk när de blir nöjda, och får kommentarer om att deras blogg är snygg. Och speciellt när de man gjort designen åt är nöjd, då blir det roligare att hålla på!

Åh jag borde egentligen sova nu, jag ska ju jobba imorgon. Börjar 10.45, inte så tidigt tänker ni. Men jag är i Gnarp och för er som inte vet så ligger det 4.5 mil ifrån Sundsvall där jag jobbar, så det blir upp tidigt imorgon och åka till Sundsvall.
Efter det är jag ledig hela långa helgen, och den ska troligtvis spenderas här nere i Gnarp med skoteråkning och massa annat roligt hoppas jag. Vad ska ni göra?

Just ja, jag har en hel del plugg som jag skulle behöva ta tag i. Ni vet sånt där "Jag gör det när jag kommer hem", och "Jag gör det till helgen när jag är ledig" , men som aldrig blir av utan hamnar under sängen och förblir där någon vecka.
Jag måste ta itu med det nu innan lovet är slut, det är faktiskt inte så långt kvar till måndag och skola igen. Jobbigt. Men nu är det bara 4 ynka månader kvar till studenten, i love it!


Kommentarer
carro

Hej, fin blogg du hade. Kika in på min om du vill och säg vad du tycker om den ? :P

2009-03-05 @ 23:26:29
URL: http://underbliven.blogg.se/
matilda

najsnajs! Boru i sundsvall nu eller hur är det :)?

2009-03-05 @ 23:43:17
URL: http://matildafrisegard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0