Filmer

Haha, kom att tänka på igårkväll när jag och Markus skulle kolla på film hemma hos Hilda och Pompen.
Kommer inte ihåg vem det var, men en vän till mig berättade om en film som tydligen skulle vara jättebra och rolig.
Another Gay Movie hette den. Så tänkte att vi kunde kolla på den igår.
Och ja, den var ju.. Ja vad var den? Sjuk var den, och rolig.
Ibland var det mer som man var tvungen att hålla för munnen för vissa scener var bara för mycket, haha.

En annan film som jag sett för någon dag sen är Dreamcatcher som också har sina scener som inte är alltför mysiga.
Men filmen överlag är bra. Den är en sån där typisk film som det kliar i hela kroppen när de är ute i en stuga långt ut i skogen, det är snökaos och 2 av killarna voltar med bilen, telefonerna fungerar inte där ute, och det händer massa saker. Den är värd att se på tycker jag.

Joy ride dead ahead har jag också sett för någon vecka sedan. Det är en film jag kan rekommendera! Det handlar om 3 stycken, 2 systrar och den ena av doms kille, ut på långfärd med sin bil, och den går sönder efter vägen. De stjäl, eller som de säger "lånar" en bil på någons gård och fortsätter sin färd. De har då även plockat upp en 4e kille som en av tjejerna träffat över internet. Så försvinner en kille på ett cafe och därefter händer det massa saker som de 3 måste offra och göra för att få tillbaka honom. Bit för bit försvinner kan man säga. Se den, den är bra!

Taken är också en väldigt bra film som jag verkligen kan rekommendera till er som inte har sett den ännu. Den handlar om två tjejer som ska åka utomlands och följa ett band på dess turnéer runt om i världen. När de landat med planet träffar de på en kille som de senare bestämmet träff med som de ska följas åt tillsammans med. Men han visar sig vara någon annan än de tror han är, och plötsligt står liv på spel då de blir kidnappade och föräldrarna har 48 timmar på sig att hitta dom på något vis innan de säljs.


4 filmer blev det, inte de senaste men fortfarande bra filmer. Hoppas någon är bra.


HNA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0