Godkväll!

Godkväll allesammans, vad gör ni ikväll?
Jag gör inte ett skit, rent utsagt. Jag har så otroligt tråkigt så jag vet inte vad!
Ioförsig har jag sett 2 Beckfilmer hittills, och det lär ju bli fler. Blev inget roligt ut ikväll eftersom jag jobbar imorgon.
Jag är trött, och har tråkigt, och är trött, tråkigt, trött, tråkigt..
Värdelös helg!

Sofia kanske följer med mig till Spanien om allt går som planerat, hoppas verkligen att hon iaf kan följa med :)
Imorgon ska jag få träffa henne, och resten av Gnarp höll jag på att säga! Ser fram emot det.
Ska även flytta Ramona till ett nytt ställe (min häst). Det blir nog mycket bättre där.

Nu ska jag slå på en till film och vara allmänt tråkig idag, förlåt för det, men det blir bättre - jag lovar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0