Godmorgon

Godmorgon allihopa.

Sovit gott? Det har jag, hur bra som helst. Vaknade däremot inte så trrevligt. Min telefon hade ramlat ner under sängen och låg och tokvibrerade 08.00. Det har blivit nå fel på den så ljudet fungerar inte, väldigt roligt då man inte hör när det ringer, sms, väckarklocka osv.
Det känns mer som ett handikapp. Men jag är lite beroende också kanske, men för det. Man vill väl höra ljud endå.
Fast när man sover här hos min faster och hennes man så behöver man inte alltid någon väckarklocka, de har nämligen 6st barn och de minsta brukar kunna vara flitiga på att skrika och grina lite extra på morgonen (känns det som).
Men de är bara för underbara, så de får gärna fortsätta väcka mig på mornarna!

Och jag är seg som vanligt, men idag har jag faktiskt ingen buss att passa för jag ska nämligen åka bil in till Sundsvall/Birsta idag. Min faster fick en piercing i naveln i födelsedagspresent av mig och min syster förra året, så idag fick hon tid.
Efter jobbet ska jag först hem till lägenheten en sväng, och den ner till Gnarp och övningsköra lite, samt åka till Bosse och hälsa på. Hoppas verkligen att han är lika pigg idag. Det var så skönt att se han pigg igår så.

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0