Hallo!

Godkväll allesammans.
Har fortfarande varit lite kass på att uppdatera, men nu har jag fått mitt rum fixat, datorn flyttad till Gnarp och allt på plats.
Så nu kommer jag bli mycket duktigare - OCH schemat för 13dagars kuren kommer ut under morgondagen.

Är hos Bea nu, ska sova här för första gången på ca 6 månader. Sjukt egentligen. Så fort tiden går, och så kasst det känns att det var så längesen.
Vi brukade jämt umgås och sova över hos varandra hela tiden innan jag flyttade till Sundsvall (4.5 mil från Gnarp - endast), men nu har det inte blivit av.
Men ikväll så! Återupptar lite fina minnen med toast och o'boy såhär på kvällskvisten.
Fortsätter kvällen med filmtittande, eller ja, jag kommer nog somna illa kvickt. Det återstår att se.

Ska upp imorgon vid 7 tiden, har morgonjour imorgon nämligen. Upp med tuppen, Bea följer mig till stallet. Blir kanoners!

Vi hörs imorgon :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0