Hemma, trött!

Hej allihopa!

Nu har jag kommit hem från jobbet, och tyvärr kan jag inte skriva någon historia om något som hände idag på jobbet för jag fick inte en enda sur gäst, kan ni tänka er?
Skönt var det, men är ganska trött nu måste jag erkänna. Ligger i sängen och tar det lugnt nu eftersom jag inte får stressa.
Har bokat tvättstugan imorgonbitti också så jag blir av med all smutstvätt jag har, dvs ungefär hela min garderob som ligger utspridd över hela lägenheten.
Känner ingen motivation alls till att städa, men jag måste, så enkelt är det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0