Hoppas

Åh nu har jag hittat en jättefin häst som jag väntar på svar från. Känns som att jag väntar och väntar, vill bara få svar NU!
Har ridit hos Bea idag också. Det var en tjej som kom och provred Cindy, Beas C-ponny.
Det gick väl... som det gick kan man väl säga. Haha Bea kommer få ha kvar henne hela livet.

Nu ska jag och Bea åka till stallet och mocka och tömköra Ramona, sen blir det tidig kväll för jag är helt sluuuut.
Skola imorgon tyvärr, känns tungt. Vill ha sommar nu. 2½ månad kvar till studenten!

Ha en bra kväll!

Hanna


Kommentarer
steph

Grattis! du är 1 av vinnarna i min modelltävling! :D

2009-03-22 @ 20:10:38
URL: http://mize.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0