i love jeansleggings!

Hej allihopa!
Måste bara säga att jag tycker Jeansleggings är hur bra som helst. Sköna, snygga och bekväma. Jag betalade 299:- för mina på Gina Tricot och jag kan ju säga att jag ångrar mig inte för 5 öre. De finns mörkt och ljust, och jag kommer nog införskaffa mig ett par mörka nästa shoppingrunda. Prova, det är värt pengarna! Enda negativa är att de är från Gina Tricot, vilket  betyder att alla har kläderna därifrån. Men man får variera lite, inte bara vara helt Gina klädd en dag, då blir man less på hur många som verkligen har kläderna från Gina. Men som sagt, dom är värd pengarna =)



 

Jeansleggings från Gina Tricot - 299:-
Örhängen från H&M - 49.50:-

HNA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0