Kallt!

Usch vad kallt det är ute ikväll. Har precis kommit hem från stallet, var ute och red i 1 timme ungefär med Ramona idag. Har börjat trava så travade iprincip hela tiden, och hon blev inte ens svettig.
Hon har jäkla kondis sen hon stog på klubben faktiskt, trodde inte att hon skulle ha riktigt såhär bra som hon har. Men det är ju bara positivt. Men man måste ju fortfarande ta det lite lugnt, iallafall jag känner så eftersom hon är min lilla bebis och jag inte vill att det ska hända henne något.

Efter ridturen tog jag in resten av hästarna, nattade och gick till Hilda och Pompen och fick sedan skjuts hem av Anna, Johannas mamma.

Såhär såg Ramona's mule ut efter en tur i kylan :)



Kommentarer
annika

jajamen, solen lyser! :D

2009-03-25 @ 11:25:16
URL: http://biagiotti.blogg.se/
annika

hehe mmh, våfflor är gott! men de får ja äta imorgon istället! :P

2009-03-25 @ 11:49:16
URL: http://biagiotti.blogg.se/
steph

sv: så fort fotograferna gett mig mer nfo kommer jag informera er .:D

2009-03-25 @ 19:22:29
URL: http://mize.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0