Måndag, ny vecka.

Godmorgon :)

Fy vad trött jag är idag, inte klokt. Ska iväg nu strax och släppa ut hästarna. Ser ut att vara tråkigt väder idag tyvärr. Ska åka iväg och hämta ett täcke hos Bea nu, sedan stallet.
Känns sådär onödigt att åka från Gnarp till Sundsvall bara för 1 lektion, som dessutom börjar 12, och jag är vaken nu och har vart vaken en timme.
Men det är så kort tid kvar så jag måste fixa det helt enkelt, vare sig man vill eller inte.

Ser ut att bli tråkigt väder här uppe idag. Varför kunde inte solen och värmen stanna kvar lite längre?


Ramona!


Kommentarer
mamma

hallojsan...så fin din sida är...å härligt att få se ramona på bild...L...ser att ni har det bra...kom ihåg att ta det lite lugnt ibland oxå i livet...men skönt du snart kommer hit å semestrar lite med mig...L...var rädd om dig nu...kram kram

2009-03-23 @ 18:12:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0