Mycket besökare!

If it makes you happy it can't be that baaaaaad!
Weey nu har jag fixat en mp3 här på bloggen också, la inte in så många låtar men hoppas den kommer användas iallafall.
Måste säga att det är tråkigt att bo själv. Det är så tyst. Visst TV:N är igång, men det är fortfarande tråkigt på nåt vis. Jag vill ju gärna skriva givande inlägg här, så om någon har något tips på vad som önskas ta upp här så varsågod, bara att slänga in en kommentar.

Appropå kommentarer tycker jag att det är lite fattigt med sådana. Något jag däremot tycker är roligt är att jag är uppe i nästan 90 besökare, bara idag, och jag skapade min blogg igår. Besökare nr.100 kanske blir lite extra speciell och kanske får något för det? Det finns risk!
Det är då det blir roligt att blogga när det går så framåt.
Jag ska göra mitt yttersta för att ni inte ska lämna min blogg, men som sagt, ge gärna förslag! :)

HNA


Kommentarer
beatrice

jaa, det hoppas jag med! :D om inte hon som vi ska låna transporten av måste följa för att vi ska få låna den, SUCK! >< <333 älskling

2009-03-04 @ 22:21:11
URL: http://beatricenordin.blogg.se/
ELISE

svar: ja men gud ja. Jo det är bra med mig :) själv då Hanna?

2009-03-04 @ 22:45:48
URL: http://enblondelise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0