Ny blogg

Hej allihopa!
Nu har jag startat en ny blogg så att inläggen inte ska bli lika utspridda och konstiga som de var i min förra blogg. För nu ska det nämligen bli skärpning på mig och det ska skrivas konstant om allt mellan himmel och jord, bilder ska läggas ut, tips och trix, händelser, tävlingar osv osv. Hoppas verkligen den här bloggen kommer ses som bättre för er läsare och jag ska göra mitt yttersta för att få den så bra som möjligt både för mig och för er som läser. Tipsa gärna vad ni vill ska komma med, vad som kan bli bra/bättre, vad som är kan bli sämre/mindre bra etc.

Börjar med en liten "presentation" av mig själv.
Hanna Olsson heter jag och är 17 år gammal. Född och uppväxt i Gnarp på en bondgård men bor nu i en 3a i Sundsvall (Sundsbruk) sedan Augusti 2008 med min mamma, som för tillfället är i Spanien i 3½ månad så jag bor själv under tiden. Jag pluggar sista året på Västermalms gymnasium där jag går Byggprogrammet. Jag jobbar extra på helger och vissa vardagar på McDonald's inne på Birstacity där jag trivs super och jag tycker verkligen om att jobba där. På fritiden är jag med vänner, pendlar till Gnarp då och då för min pappa bor där och släkten på hans sida. Jag spelar även handboll nere i Gnarp, och det tycker jag också är superroligt!
Ja, det var väl en snabbis om mig. Fråga gärna om det är något mer du undrar. Hoppas ni kommer tycka om min blogg :)

HNA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0