Önskemål

Hej allihopa!

Jag har fått flera önskemål att jag ska lägga ut ett schema om 13dagars kuren, vad man skall äta varje dag. Och jag kan berätta att det kommer komma ut inom kort till er som är intresserade! :)

Är i Gnarp nu, flyttade min häst till ett annat stall igårkväll, och hittills går det jättebra. Blir mycket stalljourer men det är det värt. Känns skönt att ha henne där, hoppas det fungerar bra!

Jag ska snart åka till Bosse och hälsa på, hoppas han är pigg idag också.

Hörs sen ikväll efter jag och Tove har släppt in alla hästarna, då kommer det bilder :)

HNA


Kommentarer
ELISE

varför ska hon inte vara på ridklubben längre? :)

2009-03-16 @ 21:11:27
URL: http://enblondelise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0