Run to work!

Nu är jag jävligt stressad, vilket betyder ännu ondare i magen. Men är man seg som jag är får man skylla sig själv.
Bussen går 10:43, det tar 10 minuter att gå (ca), jag har tvätt i tvättstugan som jag inte kan lämna för kommer inte hinna hämta den innan nästa ska ha den, jag måste städa den, egentligen springa upp med tvätten men det kommer jag inte heller hinna. Gah!
Nu MÅSTE jag springa,  Vi hörs igen vid 15.00 :)
Sköt om er allihopa! Och överraska mig med besöksrekord, PUSS!



HNA



Kommentarer
jessica

sv: vad segt, men du är frisk nu, det var ju skönt:)

2009-03-05 @ 12:47:22
URL: http://jessicasofieandersson.blogg.se/
jessica

din design va också snygg, ja det börjar ju bli vår nu i alla fall:)

2009-03-05 @ 12:48:42
URL: http://jessicasofieandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0