Sämre och sämre

Har just kollat de två senaste avsnitten av Andra Avenyn. Jag tycker de blir sämre och sämre, det händer ju nästan ingenting? Det var mycket bättre förut, hoppas det blir ändringar framöver.

Jag känner mig tråkig ikväll, har inte vart lika aktiv på bloggen som jag brukar vara. Men det är en fantasilös dag. Jag ligger bara i sängen och har tråkigt, det har inte hänt nåt speciellt heller som jag kan skriva om. Men det ska väl finnas såna dagar med, eller?
Hoppas iallafall att ni inte vänder ryggen till min blogg.

Jag måste börja städa nu och diska, ska ju komma lite folk ikväll så måste ju snygga till det lite. OJ, jag måste ner på affären också innan den stänger om 20 minuter, usch vad jobbigt det kändes.
Men måste ju ha något att bjuppa på när det kommer folk enda från Gnarp och ska sova här, så. Jag får klä på mig och springa ner dit fortare än kvickt.

HNA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0