SCHEMAT FÖR 13DAGARS KUREN!!!

NU kommer schemat för kuren! :)

DAG 1
Frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit
Lunch: 2 hårdkokta ägg, spenat kokt i vatten, 1 tomat
Middag: 1 stor biff (250 g), sallad med olja och citron

DAG 2
Frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit
Lunch: 10 skivor skinka, 3 dl yoghurt naturell
Middag: 1 stor biff (250 g), sallad med olja och citron

DAG 3
Frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit, 1 skiva rostat bröd utan smör eller pålägg
Lunch: 2 hårdkokta ägg, 1 skiva skinka, sallad
Middag: Kokt broccoli, 1 tomat, 1 frukt

DAG 4
Frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit, 1 skiva rostat bröd utan smör eller pålägg
Lunch: 1 liter juice, 3 dl naturell yoghurt
Middag: 1 hårdkokt ägg, 1 riven morot, 1 liten keso naturell (250 g)

DAG 5
Frukost: 1 riven morot med citron
Lunch: 1 stor bit kokt torsk med citron, 1 liten klick smör
Middag: 1 stor biff (250 g), sallad med broccoli

DAG 6
Frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit, 1 skiva rostat bröd utan smör eller pålägg
Lunch: 2 hårdkokta ägg, 1 riven morot
Middag: ½ kyckling, sallad med olja och citron

DAG 7
Frukost: 1 kopp te utan socker
Lunch: Ingenting
Middag: 1 grillad lammkotlett, färsk frukt

DAG 8
Frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit, 1 skiva rostat bröd utan smör eller pålägg
Lunch: 2 hårdkokta ägg, 1 skiva skinka, sallad
Middag: Kokt broccoli, 1 tomat, 1 frukt

DAG 9
Frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit
Lunch: 10 skivor skinka, 3 dl yoghurt naturell
Middag: 1 stor biff (250 g), sallad med olja och citron, 1 frukt

DAG 10
Frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit, 1 skiva rostat bröd utan smör eller pålägg
Lunch: 2 hårdkokta ägg, 1 skiva skinka, sallad
Middag: Kokt broccoli, 1 tomat, 1 frukt

DAG 11
Frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit, 1 skiva rostat bröd utan smör eller pålägg
Lunch: 1 liter juice, 3 dl yoghurt naturell
Middag: 1 hårdkokt ägg, 1 riven morot, 1 liten burk keso naturell (250 g)

DAG 12
Frukost: 1 riven morot med citron
Lunch: 1 stor bit kokt torsk med citron, 1 liten klick smör
Middag: 1 stor biff (250 g), sallad med broccoli

DAG 13
Frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit, 1 skiva rostat bröd utan smör eller pålägg
Lunch: 2 hårdkokta ägg, 1 riven morot
Middag: ½ kyckling, sallad med olja och citron



Kommentarer
annika

Fin blogg! :)

2009-03-22 @ 17:44:51
URL: http://biagiotti.blogg.se/
annika

tack :)

2009-03-22 @ 17:52:50
URL: http://biagiotti.blogg.se/
rosanna

haha vad ska dedär va bra för?:O

2009-03-22 @ 19:04:59
URL: http://rosannascharin.blogg.se/
Angelica

Nu ska jag banne mig testa. Tack så mycket.

2009-03-23 @ 07:22:10
URL: http://angelicajuhlin.blogspot.com
Jannina

Haha, vadå ingenting till lunch dag 7, ska dom döda en?

My god.. undra om man ska prova ;D

2009-03-23 @ 16:32:03
URL: http://janninacarolina.blogg.se/
Sara

Jag hade dött! :O Hugaligen

2009-03-23 @ 21:19:42
URL: http://sfernstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0