Skynda

Tiden bara flyger iväg när man sitter här och bloggar, kollar runt på andras bloggar, fixar designer osv osv.
Väntar på att tvätt nr.2 ska bli klar, det är nämligen mina jobbkläder som är i nu och om 45 minuter ska jag gå till bussen så.. Dåligt tajmat av mig kanske, men får hoppas att torktumlaren är på g idag så de blir torra fort!
Just ja, jag måste ju städa tvättstugan också när jag är klar, åh vad jobbigt allt blev nu. Jag hatar att bo i lägenhet.
När man bor i hus behöver man inte passa tvättstugan på samma vis. Men vill man vara ren får man lida pin höll jag på att säga. Haha!
Duscha måste jag också göra, nytvättat hår är det som gäller på donken. Undra vad/om som händer på jobbet idag?
Det känns som en lugn dagn, hoppas det är så också. Som igår, det var toppen.

HNA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0