Sola sola

Hej allihopa!

Gårdagen i skolan var rätt onödig. Började halv 9 med religion till kvart i 10, då började yrkeslektionen. Som vanligt fungerade inte maskinen så vi hade lektion en halvtimme sen fick vi gå hem. Då åt jag lunch på skolan, sedan åkte jag tåg till Hudiksvall och fikade med Angelina. Träffade även Helena som jag inte träffat på.. ja jag vet inte hur länge.
Efter nån timme kom Veronika och vi gick och solade, eller jag solade medans hon väntade. Riktigt skönt och speciellt när solariumet fungerar så pass bra så känns det riktigt bra måste jag säga, nu är jag inte så blek längre faktiskt.
Blir nog till att köpa ett "klippkort" på 290kr på EGO så får man sola 10 gånger på det. Tänkte prova idag efter skolan innan jag åker ner till Gnarp igen.

Ska tömköra Ramona idag en bra bit eftersom det, förmodligen, kommer bli riktigt fint och skönt väder idag. Så får ju jag röra på mig på samma gång också och det skadar ju aldrig. Veronika kommer nog också följa med skulle jag tro :)

Nu väntar jag bara på att klockan ska ticka vidare så jag kan åka till bussen och fara till skolan. Hade morgon i stallet imorse så var upp vid halv 7 och släppte ut hästar, sen hem och duscha.

Imorgon har jag nationella prov i svenska  5 timmar.... vad mer kan jag säga?


Ha en bra dag allihopa!



Kommentarer
steph

hejsan. vi på sweden beauty har inte glömt dig vi väntar bara på att spika ett datum för fotograferingen. vi återkommer så fort vi vet mer. tack för ditt tålamod. kram stephanie

2009-04-01 @ 18:12:16
URL: http://mize.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0