Söndag - dag 1

Hej allihopa! 

Förlåt för en kass uppdatering igår, men jag hade min dator kvar i Sundsvall när jag åkte ner hit till Gnarp.
Men nu kanske den blir lite intressantare att läsa, för nu ska jag nämligen börja med 13 dagars kuren tillsammans med min faster. 
Det är en bantningskur som pågår i 13 dagar och man kan tappa 7-20 kg beroende från person till person.
Kuren är framställd och testad i Danmark och HIlda min faster har gjort denna för några år sedan och tappade då 11 kg totalt! Så den fungerar alltså.

"Dieten går ut på att ändra till "stoffskikt", något som innebär att du efter den 13:e dagen kan äta normalt utan att lägga på dig något under de 2 åren.
Detta är inte en traditionell bantningskur, men en kur som ökar kroppe "stoffskikt" och förbränning. Den verkar därför även efter dieten är avslutad.
Om denna kur följs slaviskt kommer du att tappa allt överflödigt kropps fett (7-20 kg.)"

Jag tänkte ta med er läsare under min och Hildas resa igenom denna kuren, som inte är världens roligaste.
Här kommer receptet för dag 1, vilket är idag!

Söndag
Frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit
Lunch: 2 hårdkokta ägg, spenat kokt i vatten, 1 tomat
Middag: 1 stor biff (250gr), sallad med olja och citron

Efter dag 13 kommer ni få höra skillnaden från dag 1 om mått på olika ställen och viktminskning p/dag. 
Hoppas ni följer detta! 
Givetvis kommer det "vanliga" inlägg också. 

HNA


Kommentarer
Elin

Idag är det bara bra,egentligen.

Är lite bakis sen gårdagen må jag erkänna. HAHA!

Hur är det med dig då?

Läste att du ska börja en speciell kur, låter intressant. Skulle med vilja få iväg de överflödia kilona och fettet men vet inte vad jag ska göra!? :P

Sköt om dig !

2009-03-08 @ 14:03:02
URL: http://elinmedin.blogg.se/
Karolina

Det lät konstigt och spännande på samma gång, men om man inte dricker kaffe då?

2009-03-09 @ 17:22:43
URL: http://hapiface.blogg.se/
Egzona

vart kan man få tag i den här kuren? skulle gärna velat testa själv =)

2009-03-09 @ 18:45:47
URL: http://xoonushe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0