Trött och määätttt

Hej!

Sitter här med självaste Johanna nu! Underbart! Har just ätit gräddstuvad pytt i panna + lite köttbullar på sidan av, haha!
Ska iväg till stallet senare ikväll och då ska Johanna få rida lite, undra hur det kommer sluta. Minns ju hur det slutade sist hon red Fantomen, men det behöver jag inte gå in på mer detaljer om här inte.

Gick väl bra i skolan idag, dagen har gått fortare än jag trodde när vi hade samhällskunskap med Jesus. Ja, vi kallar honom det, för han ser nämligen ut som honom - på pricken! Långt långt hår och långt långt skägg. Utan att ens bry sig om det också. Ja, alla är vi olika, men man får väl se ut som man vill här i världen antar jag.

Ser lite på Lotta på Bråkmakargatan nu på "sidan av" , eller ja, TV:n är på så man hör iallafall.
"Nu e ja arg, ja tänk fatt ja e de". Så söt hon är när hon är sur. :)

Nu blir det en film för att fördriva tiden, hörs senare!

Hanna


Kommentarer
ELISE

svar: nemen vad roligt! vad har du gjort på de huset då? målat?

2009-03-24 @ 16:09:17
URL: http://enblondelise.blogg.se/
wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

2009-03-24 @ 16:17:23
ems

sv; tacktack =) rider du också eller?

2009-03-24 @ 19:09:39
URL: http://semlur.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0