Well well..

Hej allihopa

Förlåt för en skitdålig uppdatering men det har hänt så mycket så jag har helt enkelt inte haft tid att skriva.
Kuren har jag och Hilda slutat med nu också, TYVÄRR! Vi mådde för dåligt av den helt enkelt, hon hade konstant ont i huvudet och det funkar inte med 6 barn. Jag höll på att tuppa av så jag vågade inte fortsätta.
Men vi gick ner 4.5 kg iallafall på 5 dagar.
Nu fortsätter allt med träning istället, wiho!
Fast man känner sig ju fortfarande som att man gav upp, och det suger för det gick verkligen så bra för oss..
Men men, träna får så lov att fungera bättre, det går inte att hålla på när man mår dåligt av det.
Då blir det bara fel.

Nu ska jag platta håret sen ska jag dra mig mot jobbet, jobbar 4 timmar idag.
Förresten så fick jag en ny telefon igår av Pappa och hans tjej Jeanette! :)



Kommentarer
Kajsa

Var hittar man vad man ska äta varje dag? finns det någon sida på internet? :)

2009-03-14 @ 17:22:07
Millan

Hejsan. Du skulle inte vilja skriva vad man ska äta varje dag till mej? Skulle bli tacksamma. För jag vill testa det. :)

2009-03-15 @ 09:24:40
Lina gröning

snygg mobil ju babe!

2009-03-15 @ 20:03:07
URL: http://llinkon.blogg.se/
martina

hej, skulle inte du vilja lägga ut en lista på vad man ska äta varje dag osv?:)

2009-03-16 @ 08:39:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0