05/05-09

Hej!

Sitter hemma hos Bea nu. Har just ätit. laxpytt. Blev ingen skola idag så gick på Birsta med mamma istället en sväng. Blev självklart ett besök på mitt kära Donk också, haha!  Påvägen hem till Gnarp igen så ringde jag min kusin Isabelle, för hon ska nämligen hjälpa mig att fixa naglarna till studenten. Hon är grym på naglar, så jag ringde henne och hon ville hjälpa mig! Det känns hur skönt som helst. I helgen ska det letas studentklänning och skor, smycken osv. Mamma ska även fixa tid åt mig i Hudik hos en frisör så ska jag klippa och färga. Vill ha hårförlängning, iallafall just på själva studenten. Det sliter ju så jäkla mycket på håret, men skulle vilja ha det på korten och just när man går ut. Det är ju inge långt kvar alls nu, vad kan det vara? 27 skoldagar kvar? 5 veckor ungefär. ÅH det är helt sjukt, snart är skolan slut? Det känns helt jävla underbart!

Jag har däremot lite panik över klänningen, vilken sorts modell jag vill ha osv. Vill ju inte direkt gå på H&M och köpa en för 299:-, spenderar ju hellre på MQ typ, vill ha någon som ingen annan har. Men idag när jag traskade runt på Birsta så hittade jag en grymt fin klänning på Gina. Problemet med Gina är att alla har kläderna. Det är just av den anledningen jag vill köpa någon annanstans. Men samtidigt så har jag ju hittat just den klänningen jag vill ha, bra modell. Så varför inte? Vi får se till helgen hur det blir.

Något mer jag funderar över är om jag ens ska gå på balen. Det känns SÅ roligt när typ 5 stycken från min skola ska gå. Fast jag har redan köpt balklänning, skor och allting. Balen kostar 600kr, man vill ju gå just för att det är en enda gång i livet man gör det. Samtidigt känns det onödigt att spendera så mycket på det. Ja jag vet inte, vi får se.

Ne nu ska jag ta och vara lite social kanske, haha!
Ha en trevlig fortsatt dag i detta regniga tråkväder.

HNA


Kommentarer
Rosa,Cappie och TomTom

Klart du ska gå på balen gumman...

puss & kram från moster Rosa och familjen

2009-05-05 @ 19:38:01
URL: http://frisegardborder.be


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0