090511

Godmorgon gormorgon

Hoppas ni sovit bra inatt, det har jag minst sagt inte gjort. Kan vara en av de värsta nätterna jag varit med om. Somnade strax efter 10 eftersom jag är sjuk. Fram till 2 på natten hade jag vaknat 7 gånger tror jag. Varje gång vaknade jag pga min hals. Och där vid 2 hade jag så ont så jag kunde inte öppna munnen, inte röra tungan, inte prata eller svälja utan att börja grina ungefär. Så fruktansvärt ont gjorde det, och gör fortfarande, så väntar på att hälsovårdscentralen ska öppna så jag kan åka dit och se vad det är för vackert i min hals som vill ta kål på mig.

Det värsta av allt är att min praktik börjar idag, så jag hoppas verkligen jag får någonting av läkaren så jag blir bättre tills dess. Lagomt pinsamt att sjukanmäla sig första dagen, hur bra låter det då? Just det, inge bra alls! Tur att jag är ledig fram tills nästa helg så jag hinner friska på mig lite.

Inne på slutspurten på skolan nu också, 3 ynka veckor kvar sen är det över, och här ligger jag hemma i sängen med världens jävla hals. Tänk om jag skulle måsta operera bort halsmandlarna såhär lagomt till studenten? Det vore ju verkligen underbart måste jag säga. Eller om jag har en halsböld kanske? Och måste gå på pencillin i hundra år? Åh det får inte gå ut över studenten, då vet jag inte vad jag gör!

Men hörrni vet ni vad? Idag är det bara 6 månader kvar tills jag fyller 18 år! Tiden går ju hur fort som helst, tyckte inte det var så längesen jag fyllde år, fast man ska ju inte klaga. 6 månader har gått, bara 6 månader kvar!

HNA


Kommentarer
ELISE

svar: Tack ;D

2009-05-11 @ 08:40:00
URL: http://enblondelise.blogg.se/
ericaperzzon

Stackare! Hoppas du blir bättre fort:)



Har du föresten hoppat upp en klass? Tänkte eftersom du tar studenten nu och fyller 18 om 6 månader:)



Svar: Det var riktigt gott! Lider med dig som inte kan äta:/



/E

2009-05-11 @ 10:03:56
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Anonym

Ja de ska vara sommar året om :)

2009-05-11 @ 16:05:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0