Måndag 04/05

Hej!

Måndag, ny vecka, nya tag, nya problem, nya upptäckter, nytt allt. Det är bara måndag..
Men idag tycker jag faktiskt om den här måndagen. Det är nämligen 30 sketna skoldagar kvar till avslutningen för de flesta. Men för STUDENTEN FÖR MIG!!! OM jag längtar. Det ska bli så otroligt skönt att slippa skolan nu. Speciellt nu när jag vet säkert vad jag ska göra efter skolavslutningen de närmsta åren. Det känns helt underbart.

Och vädret som vi haft i helgen, sommar? Ja det kan man tro, den är iallafall påväg på riktigt. Jag har gått i shorts och linne hela helgen. Hur skönt som helst. Man ser nu på träden hur det börjar växa, även grönt gräs på backen. Åh jag bara älskar våren!

Hade en väldigt nödvändig dag i skolan idag. Åkte 07.10 från Gnarp. Hade religionskunskap i 1 timme ungefär. Såg en film. Sen... ja då slutade vi? Våran lärare var sjuk igen som han "aldrig" är. Usch blir så less. Också ska han tydligen vara borta fram tills på onsdag också. Delvis skönt, men lite bättre information hade ju aldrig skadat. Men jag fick iallafall sova några timmar nu när jag kom hem.

HAO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0